Weekbrief 33 inclusief liturgie zondag 14 augustus 2022

Zondag 14 augustus om 9.30 uur hoopt ds. Groenendijk voor te gaan. Het thema is dan: Geloofsmoed. Dit naar aanleiding van de profeet Daniël.

Zondag 21 augustus om 9.30 uur hoopt de heer T.J.D. de Koning uit Nieuw-Lekkerland uw voorganger te zijn.

U bent van harte welkom in de diensten!

We collecteren nu weer in de dienst.

U kunt uw collectebijdragen overmaken ook overmaken op de volgende banknummers.

Diverse gemeenteleden hebben met ziekte en zorgen te maken, ondergaan behandelingen en/of zijn herstellende, hun namen vindt u in de nieuwsbrief. In verband met de privacy worden hun namen niet op de website vermeldt.

Wij bidden alle zieken Gods hulp en nabijheid toe. Paulus zegt: “Zoek uw kracht in de Heer, in de kracht van Zijn macht”(Efeziërs 6:10). Mag u ook Zijn kracht ontvangen.

De Loods is weer geopend op vrijdag 19 augustus van 13.00 uur tot 16.00 uur en zaterdag 20 augustus van 10.00-12.30. U vindt de Loods op de Kade achter supermarkt Heikoop.

Groeten van het Loodsteam.

Vakantie

Jongens en meisjes, de vakantie zit er al bijna weer op. Trouwens, ook veel vaders en moeders moeten binnenkort weer aan het werk of zijn al weer aan het werk. In ieder geval is de vakantieperiode ruim over de helft. Wat een prachtig weer is het steeds. Veel spelen in of met water en verder lekker luieren. Misschien vinden jullie het zelfs wel een beetje te warm. Ook de vakantieperiode in de kerk is bijna weer voorbij. Over 2 weken, 28 augustus is er weer zondagsschool. Natuurlijk hopen we dat jullie er dan weer allemaal bij zijn. Helemaal uitgerust en vol energie. Geniet nog even verder van je vakantie en tot 28 augustus.

Liturgie voor de dienst op zondag 14 augustus 2022 om 9.30 uur in de Dorpskerk te Piershil

Aanvangslied: Ps 108: 1 en 2 (Mijn hart is, Heer, in U gerust)

Woord van genade: Matteüs 1:21

Leefregel: Matteüs 5:43-48