Kerkomroep wordt vernieuwd (3)

Afgelopen week wordt is de geluidsinstallatie uitgebreid met een draadloze (zang)microfoon, die gebruikt kan worden voor begeleidende zang, afkondigingen, een gesprekje met de kinderen ed. De geluidsinstallatie wordt komende week verplaatst naar het orgelbalkon en ook wordt de nieuwe apparatuur voor Kerk-TV geïnstalleerd en getest. Als alles volgens plan verloopt zijn vanaf 6 juni de kerkdiensten online te volgen of later terug te zien via Kerkdienstgemist.nl.

We proberen nog een korte testuitzending te maken die volgende week zaterdag beschikbaar komt. Hiermee kunt u de nieuwe kerk-TV uitproberen op PC/Laptop of tablet/smartphone.

Wat verandert er en hoe zijn de online diensten te volgen?

Omdat we verhuizen naar een ander uitzendnetwerk is het nodig om een andere app te downloaden of een andere website in te stellen. Via deze link leest u wat er voor u verandert en op welke manieren de online diensten te volgen zijn.