Weekbrief 24 inclusief liturgie zondag 12 juni

Zondag 12 juni om 9.30 uur zal D.V. ds. E. Agterhuis uit Heinenoord uw voorganger zijn. We bereiden ons dan ook voor op het Heilig Avondmaal van zondag 19 juni.

Zondag 19 juni om 9.30 uur hoopt ds. D.C. Groenendijk voor te gaan. Wij vieren dan het Heilig Avondmaal. In de tekenen van brood en wijn gedenken wij dat Jezus zijn lichaam en bloed gegeven heeft om onze zonden te vergeven. Hierdoor, en door Zijn opstanding uit de dood, is het nieuwe leven voor ons toegankelijk. Mogen wij in het Avondmaal dan ook werkelijk proeven wat Jezus Christus voor ons gedaan heeft. Wij vieren het Avondmaal weer aan tafel, met kleine bekertjes.

U bent van harte welkom in de diensten!

We collecteren nu weer in de dienst.

U kunt uw collectebijdragen overmaken ook overmaken op de volgende banknummers.

Alvast hartelijk dank voor uw gift.

Diverse gemeenteleden hebben met ziekte en zorgen te maken, ondergaan behandelingen en/of zijn herstellende, hun namen vindt u in de nieuwsbrief. In verband met de privacy worden hun namen niet op de website vermeldt.

Wij bidden alle zieken Gods hulp toe. De Hebreeënbriefschrijver zegt: “Nooit zal ik u afvallen, nooit zal ik u verlaten. De Heer is mijn helper, ik heb niets te vrezen.” (Hebr.13: 5 en 6). Mag de Heer ook uw helper zijn.

Examenuitslagen

De uitslagen van de schoolexamens zijn gisteren bekend gemaakt. Iedereen die geslaagd is: van harte gefeliciteerd met je diploma. Fijn dat alle inspanningen beloond zijn! We mogen God daarvoor ook danken. Mocht je niet geslaagd zijn: een hele teleurstelling voor je. Wij wensen je veel sterkte, wijsheid en Gods hulp bij de herkansing en anders het volgend jaar.

De weeksluitingen in Heemzicht, die iedere vrijdagavond om 18.30 uur gehouden worden in het restaurant, zijn vanaf heden ook weer toegankelijk voor de bewoners van de aanleunwoningen. U bent van harte welkom!

Zaterdag 11 juni van 10.00-12.30 uur is de Loods achter supermarkt Heikoop weer open. U wordt van harte uitgenodigd een kijkje te komen nemen.

Groeten van het Loodsteam.

Liturgie voor zondag 12 juni 2022 om 9.30 uur in de Dorpskerk te Piershil

Intochtslied Psalm 8: 1, 2 en 3 (Heer onze Heer, hoe heerlijk en verheven)

Votum en groet

Zingen Lied 704: 1 en 3 (Dank, dank nu allen God)